Escric i borre i torne a escriure i torne a borrar. 

Comentaris

  1. Amb la idea d'escriure qualque transcendent? Passa molt, no estàs a soles.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, això ja ho tinc descartat. Fa 10 anys que tinc una novel·la en dansa i es quedarà en el calaix.
      No sé ni què escriure en el blog. Em passe el dia escrivint i es veu que em causa rebuig ja.

      Elimina
  2. Em referia al blog. Volem escriure qualque interessant, corprenedor, transcendent, però no acudeix res. No és que cause rebuig en el meu cas, sinó decepció.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, t'entenc, és la sensació de si paga la pena escriure-ho o és més del de sempre.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

PARAULES MANLLEVADES A L'ÀRAB

A LA VORETA DEL MAR

AQUISGRÀ, LA CAPITAL IMPERIAL