NOU PROJECTE

 L'estiu passat vaig començar a compartir a través de tweets lliçons de llengua maltesa comparada amb la llengua àrab. Ho feia perquè per una banda, em servia per a repassar continguts d'àrab, per una altra banda, perquè em fascina Malta i la seua cultura, i també perquè m'agrada generar contingut en valencià i perquè no hi ha gaire sobre la llengua maltesa fora de l'anglés. 

Tanmateix, a partir de la tardor i amb tantes obligacions, vaig haver de deixar aparcada la llengua maltesa, i a més tampoc pareixia que interessara ningú. Ara que torne a tindre més temps lliure, volia reprendre el maltés, però reconec que a base de tweets és molt difícil explicar una llengua, els caràcters limiten molt. Per tot això he decidit obrir un altre blog en el qual aniré traspassant eixes lliçons i les podré ampliar. A més si a Elonci Musgo se li passa pel cap clicar el botó i tancar l'aplicació, no es perdrà tot això. 

L'he batejat amb el nom original de Lliçons de maltés:  https://lliconsdemaltes.blogspot.com 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

PARAULES MANLLEVADES A L'ÀRAB

A LA VORETA DEL MAR

AQUISGRÀ, LA CAPITAL IMPERIAL