5

L'altre dia en un exercici em van demanar definir-me amb 5 paraules, no podia pensar-ho gaire així que vaig elegir estes cinc: intel·ligent, pessimista, curiós, empàtic i indecís. Em considere intel·ligent perquè en general no em costa entendre les coses i se'm dóna bé relacionar conceptes, aplicar-los a la vida diària i aprendre tot i que sempre m'he considerat un negat per a les matemàtiques i que tampoc he destacat per notes bones, més aïna tirant a  mediocres. Mediocritat crec que és el que millor definiria la meua vida d'estudiant perquè em resultava moltes voltes avorrit i tampoc tenia gaires estímuls. Pessimista perquè és com m'educaren, a vore sempre el costat negatiu de les coses i a esperar sempre les tronades. És una cosa amb què intente lidiar diàriament i que confie poder esborrar algun dia perquè acabe per soterrar-me en idees tòxiques i no gaudisc de les situacions com venen. Curiós perquè sempre estic obert a conéixer noves realitats i a aprendre coses noves i saber-ne més, també em considere llec en molts aspectes. Empàtic perquè m'afecten les vivències de les persones del meu voltant o fins i tot de persones que no conec de res i personatges de ficció. Això té un aspecte positiu que és que em permet d'entendre millor les persones i que em contagien les bones sensacions i té un aspecte negatiu quan les vivències negatives dels altres acaben per afonar-me a mi. En eixe aspecte m'agradaria ser un poc més fred i pensar més en mi mateix. Finalment indecís perquè em costa prendre decisions i no m'agrada quan hi ha moltes opcions a elegir, és com si en triar-ne una, perdera altres que podrien ser més interessants. Segurament este selfie serà diferent si fóra un retrat fet per una altra persona perquè la subjectivitat és un bosc que ens oculta alguns aspectes de la nostra personalitat que pareixen més clars vistos d'una perspectiva. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

PARAULES MANLLEVADES A L'ÀRAB

A LA VORETA DEL MAR

AQUISGRÀ, LA CAPITAL IMPERIAL