PROPÒSIT LECTOR PER AL 2022

 Al remat, de totes les lectures que vaig fer este any passat, n'hi ha tres elements en comú: la majoria escrites per hòmens, de l'àmbit cultural anglosaxó i gairebé totes traduccions al castellà. Això em fa adonar que la lectura és un acte de tria conscient perquè d'una altra manera, la tendència sempre acaba per caure del costat que ja he esmentat. Enguany provaré de fer una selecció més paritària de les lectures, intentant que siguen sobretot en valencià i fent que tinguen més pes les lectures en una altra llengua estrangera, atés que ja m'he animat a llegir en italià i en portugués sense tindre gaire dificultats. Ara sí, no serà senzill, ja que el meu principal recurs llibrer és la biblioteca, d'una biblioteca amb un sortit molt pobre, o més que pobre, descurat i on abunden els llibres escrits per eixes tres premisses amb què he començat. 

Comentaris

  1. Doncs la meua és que jo he descurat molt les lectures filològiques, les que estudien el vessant poètic que escric. Enguany he carregat de llibres gràcies a recomanacions d’amics i vull recuperar el temps perdut de llegir filologia.

    https://www.youtube.com/watch?v=7s8glZ-efMg

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, trobar el temps és el més complicat, la qüestió és anar trobant eixos moments del dia que pareix que no els hi ha, però estan amagats.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

PARAULES MANLLEVADES A L'ÀRAB

A LA VORETA DEL MAR

AQUISGRÀ, LA CAPITAL IMPERIAL