MAMPRESES

 Quan anava a la universitat, tenia clar que en acabar la carrera m'agradaria continuar estudiant. Llavors la vida real ho va complicar tot perquè la inestabilitat laboral i econòmica no m'ho permetia i això es va quedar com un projecte de futur. Bé, el futur ja és aquí i no puc continuar estudiant perquè el que m'agradaria fer no s'ofereix en aquest racó de Mordor anomenat la Marina. De tota manera com que a penes tinc temps lliure, he decidit matricular-me en àrab i italià per a col·leccionar més certificats de llengües. Les classes les començaré el mes que ve i de moment ja no sé d'on trauré temps. Trobe que m'exigisc massa, que em sent molt mediocre en tot allò que faig perquè m'agradaria saber més coses, cuinar bé, ballar bé, fer esport, llegir més i escriure, tindre relacions socials actives i casa sempre ben neta i que encara em sobrara temps per a no fer res. El resultat és que vull fer massa coses i no en faig cap bé, i en eixa mediocritat m'he instal·lat a viure. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

PARAULES MANLLEVADES A L'ÀRAB

A LA VORETA DEL MAR

AQUISGRÀ, LA CAPITAL IMPERIAL