TRENTA-QUATRÉ DIA: GERBÍ I EL REI DE TUNIS

Fa 34 dies que estic confinat, els mateixos dies que fa que no veig la mar. Visc apenes 600 metres d'ella i no m'arriba ni una llengua de la seua blavor per culpa d'un urbanisme que ha blocat tota la vista de la mar perquè els Caietanos i les Almudenes puguen vindre a la platja unos diitas.

Pot ser aquells que no han nascut prop de la mar no ho puguen entendre però a mi em falta poder vore-la diàriament. Trobe que el temps que més he estat sense vore-la va ser cinc mesos quan vivia en Alemanya. Després en Escòcia sempre que podia m'escapava al port d'Edimburg per a estar al seu costat i en el Perú vaig tindre la sort de viure a pocs metres i que m'arribara l'olor i el soroll furiós de l'Oceà Pacífic.

És curiós com trobe més a faltar la mar que les interaccions socials.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

PARAULES MANLLEVADES A L'ÀRAB

A LA VORETA DEL MAR

AQUISGRÀ, LA CAPITAL IMPERIAL