TRENTÉ DIA: L'ERMITANA

Diumenge de Pasqua és un bon dia per a gaudir de nou de la Passió segons Sant Mateu de Bach. Però comence a instal·lar-me en l'abúlia, no puc concentrar-me gaire temps en una acció, de seguida em canse. Llig sense llegir, escric sense escriure, mire sense veure, sent sense escoltar. Em deixe arrossegar i l'únic desig que tinc és el de seure i sentir com passen els segons, eterns. Ja comencen a ser massa dies d'este dia etern que va començar un 13 de març. Moltes coses podria fer que no les faig perquè no tinc temps i justament ara, que de temps em sobra, em falta la voluntat de fer.










---------------------------Final de la tercera jornada --------------------------------------

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

PARAULES MANLLEVADES A L'ÀRAB

A LA VORETA DEL MAR

AQUISGRÀ, LA CAPITAL IMPERIAL