TRENTA NOVÉ DIA: ELS DOS GUILLEMS

Per culpa o gràcies al confinament, el muntó de llibres pendents de llegir s'ha reduït dramàticament a 6 i encara no hi ha a l'horitzó quan tornaran a obrir les llibreries. Ve temps de relectures. M'he posat a rellegir el llibre Què és la història de l'historiador Edward Carr que em recorda al primer any d'universitat, a l'assignatura Introducció a la història i a com de perdut anava aquell any en què tot era nou i tot era diferent de l'institut. L'assignatura mai em va agradar perquè no l'entenia, era filosofia de la història i llargues reflexions sobre el subjecte de la història, el mètode científic, la societat, el temps i l'individu. A més era sempre de 13:00 a 14:00 així que no poques vegades vaig fer campana. M'agradaria haver-hi ficat més atenció, igual hui entendria més coses.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

PARAULES MANLLEVADES A L'ÀRAB

A LA VORETA DEL MAR

AQUISGRÀ, LA CAPITAL IMPERIAL