CINQUANTA-CINQUÉ DIA: EL MILLOR PINTOR

De vegades em passa que una cosa insospitada de sobte em recorda a un moment o a una persona o que un pensament s'encadena a un altre i a un altre. Són els mecanismes inescrutables de la memòria. Ara bé, en eixe divagar mental em pregunte per què totes les persones ocupen un únic espai de la memòria com a arxius estancs, és a dir hi ha poques persones amb què compartisca records al llarg d'un temps prolongat, la major part corresponen a un moment determinat en el temps i en l'espai i també amb persones amb què he travat amistat. No sé en quin moment el contacte diari es converteix en cada poques setmanes, cada pocs mesos, un parell de voltes a l'any, cada x anys...i sincerament, em desapegue molt prompte, com més temps perda contacte amb una persona, més gossera em provoca tornar a contactar, és com si insistirem a deixar-nos arrere.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

PARAULES MANLLEVADES A L'ÀRAB

A LA VORETA DEL MAR

AQUISGRÀ, LA CAPITAL IMPERIAL