SEIXANTA-TRESÉ DIA: EL FRARE I LA COMARE

Des de fa més d'un any vaig decidir reduir el meu consum d'alcohol. No és que abans tinguera problemes d'alcoholisme com un cantant oblidat, sols bevia una copa de vi negre en el sopar però ja em pareixia massa. Ara sols em prenc una cervesa a la setmana, excepte en reunions socials, que tampoc són massa perquè visc en la marginalitat. La cervesa del divendres a la nit simbolitza la fi de la setmana laboral i l'inici del descans. Divendres passat mentre em prenia la cervesa, vaig començar a intentar organitzar el bloc, afegint-hi etiquetes per a classificar la informació. Com que igual parle de la vida diària, de llengua, de toponímia o de llibres, pareix això un circ de varietats. La bona qüestió és que em vaig entretenir llegit les primeres entrades de fa deu anys i enyore aquell estil barroc que tenia però ben estructurat. No sé en quin moment escriure va començar a provocar-me més mandra que satisfacció. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

PARAULES MANLLEVADES A L'ÀRAB

A LA VORETA DEL MAR

AQUISGRÀ, LA CAPITAL IMPERIAL