SETANTA-TRESÉ DIA: L'HELIOTROPI

D'ençà que va començar la quarantena els meus somnis són cada volta més estranys i guarde un record més vívid d'ells en despertar. De vegades són una barreja de coses que he viscut al llarg del dia i d'altres hi apareixen persones o situacions que ni recordava. També hi ha una modalitat de somni en què he de fer alguna tasca però mai puc acabar-la. Dani em diu que és el subconscient cridant perquè mai acabe res i potser té raó. Se m'amuntonen les tasques, ja siga netejar casa, preparar coses de classe, estudiar idiomes, llegir, fer esport...coses totes que no tenen cap final i alguns dies fins i tot em sent estressat per totes les coses que voldria fer i no puc: acabar una novel·la que tinc pendent de fa anys, organitzar tots els arxius de l'ordinador, aprendre a tocar la guitarra per a donar-li ús a una que tenim en casa, aprendre noves receptes per a cuinar, pintar les reixes de casa que ja tenen rovell, netejar a fons casa...Acabe tan presoner de la rutina que quan algun fet m'obliga a eixir d'ella, com un acte social, em destorba i em posa de mal geni. I si a tot això li sumem els viatges que m'agradaria fer, les persones que viuen lluny que m'agradaria vore, les investigacions que m'agradaria mamprendre, les coses que m'agradaria aprendre, la música que m'agradaria sentir, les séries i pel·lícules que m'agradaria vore...m'agarra angoixa i trobe que arriba un moment que cal saber assumir que una cosa es quedarà per fer. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

PARAULES MANLLEVADES A L'ÀRAB

A LA VORETA DEL MAR

AQUISGRÀ, LA CAPITAL IMPERIAL