QUARANTA-HUITÉ DIA: EL CAVALLER FANTASMA

Fa tres hivers em van regalar per Nadal un trencaclosques i el vaig deixar sobre la lleixa de la xemeneia. Allà si ha estat, oblidat per mi que sols el tenia en compte per a llevar-li la pols fins que m'he decidit a posar-me mans a l'obra. Crec que no feia trencaclosques d'ençà que anava a l'institut perquè mai he tingut paciència però la veritat que les vesprades que de moment li he dedicat m'han fet passar les hores volant. Té mil peces i és una foto en blanc i negre de París, trobe que això té molt de mèrit perquè per a distingir unes peces de les altres és qüestió de matisos cromàtics sense ser jo res d'això però coixo-coixando vaig fent-lo. Quan l'acabe, l'emmarcaré i el penjaré a la paret com un objecte votiu a la deessa paciència.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

PARAULES MANLLEVADES A L'ÀRAB

A LA VORETA DEL MAR

AQUISGRÀ, LA CAPITAL IMPERIAL