NO M'ENSENYES MÉS POSTALS...

...Si sempre són les mateixes.

Si no fan justícia a la vida que t'espera aquí.
Si falta tot el que es veritat.

No m'ensenyes més postals
...si parlen de cales desertes

Font: Levante

i muntanyes verges

Font: Marina Plaza


No m'ensenyes més postals
...si no cap tota la corrupció

Font: Las Provincias

i l'urbanisme sense control






No m'enseyes més postals...
si no cabem nosaltres

Marina Plaza



No m'ensenyes més postals...
si no parlen de treball precari,
d'economia submergida,
de negocis obscurs.
No m'ensenyes més postals...

si no estan elles,



...si no estàs tu






No m'ensenyes més postals.




Marina Plaza
Marina Plaza


Levante
Marina Plaça


Levante

Marina Plaza



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aquesta no pretén ser una crítica gratuïta a la Conselleria de Turisme, per a això ja està la premsa convencional. Tampoc ho és cap a l'agència publicitària, és d'agrair que retornen a una imatge tradicional i hagen desterrat els grans esdeveniments. Però copsa que, en l'última campanya turística de la Generalitat, la Marina s'enduga gran part de l'atenció. 

A banda de si trau trellat gastar-se els diners donant-li més publicitat a Benidorm, Xàbia, Dénia o Calp que ja estan massa vistes, per davant d'altres indrets del País Valencià menys coneguts, fa la sensació que la Marina únicament aprofita com a reclam turístic, venuda com un món de fantasia i oripells, mentre no rebem quasi res. Les infraestructures són vergonyoses i no corresponen al volum de població que hi som, ens sacrifiquen en benefici del turisme i de les empreses que fan negoci de les nostres necessitats. S'urbanitza cada pam impunement. Fa feredat pensar que acabem esdevenint un parc temàtic on no es podrà viure més que per a estiuejar.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

PARAULES MANLLEVADES A L'ÀRAB

A LA VORETA DEL MAR

AQUISGRÀ, LA CAPITAL IMPERIAL