PRÒXIMES AVENTURES A L'INSTITUT D'ARTESANS.

Bé, hui després d'una setmana de dubtes, cavil·lacions, de que fer, d'on anar, després de tot aquest menjar-se el cap m'he matriculat de les pràctiques. Encara que m'indigna que no puga fer-les a Xàbia, que hi podem fer? tocarà resignar-se. M'he triat un institut aqui a la cap i casal,  l'Escola d'Artesans, que és troba a l'Avinguda del Regne, no molt lluny de l'Escola de Magisteri. La meua primera opció era el Lluís Vives, d'enfront de l'estació del Nord, però algú se m'ha adelantat. Espere que almenys em toque un tutor amb il·lusió pel seu treball, amb ganes d'innovar i de fer coses noves. Altrament em tocarà resignar-me igualment. Però bé, ja he buscat al google maps la ruta que faré i tot.

En un altre ordre de coses, demà toca exposar al meu grup un treball sobre la identitat personal a l'adolescència, a la classe d'Aprenentatge i Desenvolupament. Som historiadors, no sabem res de psicologia i en som conscients però dessitjem que ens surta una expossició aseada, ja que hem inclòs una dinàmica de grup per fer-ho més amé.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

PARAULES MANLLEVADES A L'ÀRAB

A LA VORETA DEL MAR

AQUISGRÀ, LA CAPITAL IMPERIAL